Gilze – Baardwijk 1 - 1

Baardwijk 1 (zon)

Mannen, 1, 3e klasse B

26 november 2017 14:30

Baardwijk behaalde in november 6 punten uit 2 wedstrijden en zondag 26 november 2017 mocht de 3e wedstrijd van deze maand in de competitie worden gespeeld.
Baardwijk speelde in Gilze tegen de koploper uit de 3e klasse B.
Iedere week wordt de opstelling in het verslag benoemd, iedere week mag trainer Emiel Heefer samen met de Technische Staf een opstelling op papier zetten.
Helaas was de 9e wedstrijd van de competitie niet anders als de 8 vorige.
Vandaag mocht Bob Lommers debuteren in Baardwijk 1, de 22-jarige Bob mocht al bij diverse wedstrijden van Baardwijk meespelen, maar startte nooit in de basis.
Dus weer een veranderde opstelling, maar dat was niet te zien vanaf het eerste fluitsignaal, Baardwijk startte als team, probeerde voetballend het doel van Gilze te bereiken. Gilze daarentegen creëerde ook een aantal goede kansen. Toch wist Baardwijk de score te openen, uit een ingestudeerde corner kopte Kevin Vissers Baardwijk voorsprong.
Lang kan Baardwijk niet genieten van de voorsprong, na 15 minuten spelen is de stand 1-1.
Hardwerkende teams, veel aanvallend voetbal, veel kansen maar géén goals.
Tot 1 minuut voor de rust de sterke spits van v.v. Gilze van dichtbij de 2-1 op het scorebord kan schieten.

Ruststand 2-1

Na de rust werd debutant Bob Lommers gewisseld, zijn plaats in het team werd in genomen door Guus Beerens, wat in hield dat het team op meerdere plaatsen gewijzigd diende te worden.
Baardwijk’s trainer (2 seizoen geleden trainer van Gilze) wilde niet verliezen en probeerde met een aanvallender ingesteld team de gelijkmaker te scoren.
De gelijkmaker werd gescoord, linksback Tim Inen reageerde het slimst op een voorzet van Ugur Ozcan en de stand was 2-2 na 68 minuten voetballen.
Baardwijk wilde de winst binnenhalen, maar v.v. Gilze was met 3 grote kansen het dichtst bij de overwinning. Beide ploegen wisten niet meer te scoren.

Eindstand 2-2

Baardwijk heeft in de maand November niet verloren en wil in de maand December ook een ongeslagen status behalen. De start van de wedstrijdenreeks in December begint met een derby, zondag 3 december 2017 komt v.v. Desk naar Sportpark Olympia.
Desk behaalde ook 7 punten in November, maar omdat het in eerdere wedstrijden meer punten behaalde dan Baardwijk staat het op de 3e plaats, Baardwijk staat sinds zondag op de 7e plaats op de ranglijst.
De derby van zondag staat onder leiding van scheidsrechter Luc Baars, die om 14:30 uur het eerste fluitsignaal zal geven.

Na de wedstrijd zal de 3e helft worden afgetrapt door een DJ.

Foto's van de wedstrijd : klik hier!