Baardwijk helpt Bavel aan een gelijkspel!

Baardwijk 1 (zon)

Bavel 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 3e klasse B

11 oktober 2015 14:30

Weert, B.B.J.M. van

Zondagmiddag 11 oktober speelde Baardwijk tegen Bavel. Voorafgaande aan de wedstrijd werden de teamfoto’s en individuele foto’s van de selectie gemaakt, de foto’s zijn binnenkort te vinden op de website van Baardwijk: http://www.vvbaardwijk.nl. Pupil van de Week Liam Brands gaf het goede voorbeeld voor de jongens van Baardwijk, nadat Liam scoorde, kon op Facebook en Twitter de zin “Er is afgetrapt bij de wedstrijd Baardwijk – Bavel, later meer …” niet afgemaakt worden omdat Jasper Werten na 1 minuut en 28 seconden Baardwijk uit een corner op voorsprong had gezet. Baardwijk heerste de eerste helft, en Bart Rombouts scoorde 2-0 na 37 minuten spelen. Dat Baardwijk “maar” met 2-0 de kleedkamer opzocht in de rust zal hen aan het einde van wedstrijd de spreekwoordelijke “das om doen”. Ruststand 2-0. Nadat Bavel voor de 3e mocht aftrappen tijdens de wedstrijd stuurde keeper Patrick Coenen voorhoedespeler Tom Sleenhoff op het doel van Bavel af. Tom wist de 3-0 te scoren en de Baardwijk supporters waren het over de stand eens, “terecht, dit mag niet meer worden afgegeven.” Lang kon Baardwijk niet genieten van de voorsprong omdat Bavel direct vanaf de aftrap 3-1 scoorde. Bavel geloofde in een gelijkspel en zelfs een overwinning en ging de 2e helft achterin 1 op 1 spelen om meer druk uit te oefenen op het doel van Baardwijk. Baardwijk kreeg zelfs een zeer grote kans op 4-1 maar Bart Rombouts, Tom Sleenhoff en Joep Klerx wisten het doel niet te vinden. Direct daarna scoorde Bavel de 3-2. Met nog 10 minuten te spelen moest Baardwijk met 9 tegen 11 spelen, Davy Heuverling kreeg zijn 2e gele kaart en een penalty tegen, die werd gestopt door Patrick Coenen. Met een onbegrijpelijke (directe) rode kaart voor Paul Sleenhoff was het tot het einde spannend. Helaas voor Baardwijk duurde de wedstrijd 2 minuten te lang, in de 89e minuut scoorde Bavel de 3-3. Voor Trainer Patrick Berkelmans en elftalleider Dennis Vos de komende week de taak de selectie weer op scherp te krijgen voor de uitwedstrijd bij Advendo.
Man of the Match: Patrick Coenen.
KLIK HIER VOOR HET COMPLETE FOTOALBUM >>>>>