Baardwijk Vrouwen voetballen 45 minuten.

Baardwijk VR1

DSZ VR1 (zon)

Vrouwen zondag, VR1, 2e klasse F

11 oktober 2015 10:00

Weijers, F.

Zondag 11 oktober stond de wedstrijd tegen koploper DSZ op het programma. Bij winst kon Baardwijk de koppositie overnemen. De eerste helft was aan niets te zien dat Baardwijk daarvoor wilde gaan. Slappe instelling, geen beleving en geen inzet leidde ertoe dat de rust werd ingegaan met een 0-3 achterstand, op dat moment een volledig terechte tussenstand. DSZ mocht doen en laten wat ze wilden de eerste helft, Baarwijk was alleen maar toeschouwer. Na de rust een volledig ander Baardwijk. Misschien dat de donderspeech had geholpen, maar nu was de instelling en beleving er wel. DSZ kwam niet meer aan voetballen toe, en Baardwijk kwam via Denise van Gessel op 1-3, en even later door Ilona Boom terug tot 2-3. Helaas lukte het niet om de op dat moment verdiende 3-3 binnen te schieten. De keeper en de paal stonden de gelijkmaker in de weg, zodat Baardwijk met lege handen stond. Jammer van de eerste helft, hier had meer ingezeten. Volgende week naar Schijf, waar de wedstrijd wel 90 minuten duurt, en geen 45 zoals tegen DSZ.